• TRX-FUNKCIONÁLIS

    Funkcionális Tréning

    A funkcionális edzések célja, hogy a gyakorlatok végrehajtása során sok izmot dolgoztassunk egyszerre.

    Ezeknél a gyakorlatoknál különösen fontos szerepet kap a törzsizmok erősítése. Az edzések nagyrészt a TRX alapgyakorlatra épít, de megtalálható benne a Kettlebell valamint a Boot Camp edzések építőelemei is.

    Fordulj hozzám,ha:

    • táplálkozással kapcsolatba kérdéseid vannak;
    • fogyni vagy feszesedni szeretnél;
    • erődet és az állóképességedet növelni szeretnéd;
    • személyre szabott edzést szeretnél.

     

    • Benedek Dóra

      Benedek Dóra

  • BJJ

    BJJ
    • Magyar Tibor

      Korábban Muai Thai volt a fő sport. Majd a Brazil Jiu Jitsunak szenteltem rengeteg évet, 2008 óta vagyok a Max Carvalho/ZR Team Hungary kötelékében, itt megszereztem a barna övet 2016-ban, majd  elkezdtem oktatni. 

      Korábban Muai Thai volt a fő sport. Majd a Brazil Jiu Jitsunak szenteltem rengeteg évet, 2008 óta vagyok a Max Carvalho/ZR Team Hungary kötelékében, itt megszereztem a barna övet 2016-ban, majd  elkezdtem oktatni. 

  • POLE SPORT

    Pole Sport

  • PILATES

    Pilates

    A fájdalom nélküli hatékony mozgás öröme!
    Fiatalkorban a helyes testtartás kialakítása, idősebb korban az egyensúlyérzék fejlesztése, egy-egy ízület mozgástartományának növelése kiemelt fontosságú! Ha valami fáj, azt mozgatni kell, használni tudatosan, nem lecsökkenteni a funkcióját és kivenni a mozgásrendszerünkből! Amit az órán megtanulunk, azt beépítjük a mindennapi mozdulatainkba, ezáltal szépen fokozatosan javul az életminőségünk is. A Pilates remek kiegészítője lehet egyéb mozgásformáknak is. Azokat a mélyizmokat dolgoztatjuk meg, amelyek a törzs és ezáltal az egész test stabilitását szolgálják, majd belülről kifelé haladva a test egész izomzatát fejlesztjük. A gyakorlatok úgy lettek megalkotva, hogy a mozgatóizmok a nyújtási fázisban legyenek terhelve, ezáltal hosszú vékony szálkás izomzatot hozzanak létre. Az izom szálkásodik, a test sziluettje átalakul, a speciális testtartás kitűnő alakformáló hatású! A fent felsorolt eredmények bizonyítják, hogy Pilateszezni mindenkinek lehet. A leggyengébb izomzattal rendelkező vendégtől a profi sportolókig, mindenki megtalálja a kihívást a gyakorlatok között. Az óra során külön hangsúlyt fektetünk a légzésre, ami segíti megteremteni az áramlást a gyakorlatok között, ezáltal nő a tüdőkapacitás. A Pilatest az „intelligens ember tornájának” is nevezik, mert mély tudati kontroll és koncentráció szükséges a gyakorlatok helyes kivitelezéséhez. Közben átszellemülünk, a mindennapi élet problémái a termen kívül maradnak. Óra végén megerősödve, felfrissülve, erőnk teljében érezzük magunkat és csillogó szemmel nézünk szembe az élet kihívásaival!

    Mire jó a pilates és kinek ajánljuk? Szinte mindenkinek! Többek között:

    • ha egészséges és hatékony alakformálásra vágysz,
    • gerinc, nyak, hát, váll, derék fájdalmakra
    • ülő, mozgásszegény életmódban
    • inkontinencia esetén
    • szülés után kismamának
    • sérülés, betegség után
    • minden életkorban
    • Bartha Csilla

      1)Bemutatkozás “Pilates, Stretching, CrossTraining, Cardiolates oktatóként dolgozom A Fitness Akadémián végeztem csoportos fitness instruktor szakon, emellett Mummy Tummy trénerként is tartok egyéni órákat. Egész életemet a sport szeretete töltötte ki. Gyerekként Afrikában töltött évek során elsősorban a sivatagi futás okozott örömöt, majd hazatérve elkezdtem kosárlabdázni és válogatott sportoló lettem. Az élsportnál sajnos nem fordítottak kellő

      1)Bemutatkozás

      “Pilates, Stretching, CrossTraining, Cardiolates oktatóként dolgozom

      A Fitness Akadémián végeztem csoportos fitness instruktor szakon, emellett Mummy Tummy trénerként is tartok egyéni órákat.

      Egész életemet a sport szeretete töltötte ki. Gyerekként Afrikában töltött évek során elsősorban a sivatagi futás okozott örömöt, majd hazatérve elkezdtem kosárlabdázni és válogatott sportoló lettem.

      Az élsportnál sajnos nem fordítottak kellő figyelmet a nyújtásra, az izmok, ízületek védelmére így az élsport után 10 éven át elhúzódó hátfájdalmam alakult ki, persze az ülőmunka sem segített, teljesen leépültem és folyamatos fájdalommal éltem.

      A Pilates és Stretching óráimon elsősorban erre szentelek figyelmet, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a testből úgy, hogy az gerincvédelemmel párosuljon. Amennyiben nem rövid távban fontos a testünk állapota, akkor preventív módon és holisztikus szemlélettel forduljunk felé, így évtizedek múlva is szolgálni tud minket, hisz ruganyos marad és erős egyszerre.

      Várlak szeretettel az óráimon!”

  • STRETCHING

    Stretching:

    Miért lassítsunk egy kicsit, és fordítsunk időt a nyújtásra is? Fontos szempont, hogy a nyújtás gyorsítja az edzés utáni regenerációt. Ahhoz, hogy testünk kiegyensúlyozott legyen, rugalmasságra van szüksége. A vázizomzat, és az ízületek akkor vannak összhangban egymással, ha hajlékonyságunkat is fejlesztjük. A stretching, azaz a nyújtás és a feszítés együttese, különböző izom, ín, szalag nyújtási technikáinak összefoglaló neve. Nyújtás nélkül…

    • Az izmok megrövidülnek.
    • A feszes izmok az ízületi mozgást korlátozzák, csökken a mozgástartomány.
    • Csökken a teljesítmény.

    A nyújtás…

    • Segít megőrizni a helyes testtartást.
    • Véd a húzódásoktól, szakadásoktól, sérülésektől.
    • Ellazítja és regenerálja a testet.
    • Az izmok, inak, kötőszövetek rugalmasak maradnak.
    • Javul a légzéstechnika.
    • A mozgástartomány stagnál, vagy nő.
    • Fejlődik az izmok feletti kontroll.
    • A rugalmas izomzat jobban terhelhető, nagyobb erőkifejtésre képes.
    • Egyoldalú vagy hiányos megterhelésnél kiegyenlítő hatása van.
    • Megelőzi az időskori degeneratív funkcióvesztést.
    • Az izomcsoport gazdaságosabb működéséhez vezet, hiszen gyorsabban tud ellazulni, megnyúlni, kisebb az energiaráfordítás.
    • Fejleszti a fókuszáltságot, csökkenti a belső feszültséget, nyugtalanságot.
    • Bartha Csilla

      1)Bemutatkozás “Pilates, Stretching, CrossTraining, Cardiolates oktatóként dolgozom A Fitness Akadémián végeztem csoportos fitness instruktor szakon, emellett Mummy Tummy trénerként is tartok egyéni órákat. Egész életemet a sport szeretete töltötte ki. Gyerekként Afrikában töltött évek során elsősorban a sivatagi futás okozott örömöt, majd hazatérve elkezdtem kosárlabdázni és válogatott sportoló lettem. Az élsportnál sajnos nem fordítottak kellő

      1)Bemutatkozás

      “Pilates, Stretching, CrossTraining, Cardiolates oktatóként dolgozom

      A Fitness Akadémián végeztem csoportos fitness instruktor szakon, emellett Mummy Tummy trénerként is tartok egyéni órákat.

      Egész életemet a sport szeretete töltötte ki. Gyerekként Afrikában töltött évek során elsősorban a sivatagi futás okozott örömöt, majd hazatérve elkezdtem kosárlabdázni és válogatott sportoló lettem.

      Az élsportnál sajnos nem fordítottak kellő figyelmet a nyújtásra, az izmok, ízületek védelmére így az élsport után 10 éven át elhúzódó hátfájdalmam alakult ki, persze az ülőmunka sem segített, teljesen leépültem és folyamatos fájdalommal éltem.

      A Pilates és Stretching óráimon elsősorban erre szentelek figyelmet, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a testből úgy, hogy az gerincvédelemmel párosuljon. Amennyiben nem rövid távban fontos a testünk állapota, akkor preventív módon és holisztikus szemlélettel forduljunk felé, így évtizedek múlva is szolgálni tud minket, hisz ruganyos marad és erős egyszerre.

      Várlak szeretettel az óráimon!”

  • BOX/KICK BOX

  • KEMPO

     

    Képtalálat a következőre: „kempo”

    Mit kell tudni erről a harcművészetről?

    Jelentése: “az ököl törvénye”

    Modern harcművészeti stílus, mely magába foglalja több önvédelmi és harcművészeti irányzat összességét.Tradicionális távol keleti harcművészeten alapuló, korszerű, állandóan fejlődő és megújuló sport. Megtalálhatóak benne:

    önvédelmi technikák

    forma gyakorlatok

    különféle ütő és rúgó technikák

    fegyveres és fegyver nélküli gyakorlatok

     A kempo olyan sport, amely kreativitást igényel és gondolkozni is tanít, célja, hogy művelőinek egész személyisége fejlődjék, testi, lelki és szellemi téren is.Megtanít a fegyelemre, a tisztességre, a kitartásra és a fegyelemre.

     

     

    • Ditchen Zoltán

      Ditchen Zoltán

      MyGym SE./MyGym Harcművészeti Sportcentrum alapító-elnök A sportot már elég kicsi koromban elkezdtem, általános iskolai éveimben Judo sportággal. Később a harcművészet más vonalán indultam el, 2012.-ben kezdtem Shihan Várszegi Rudolf Mesternél Aikidót tanulni, melyben 1.dan fokozatot értem el. Ezzel párhuzamosan a Kempo harcművészete is ötvöződött, mely a mai napig szerepet játszik az életemben. Gyermekem Ditchen Dániel

      MyGym SE./MyGym Harcművészeti Sportcentrum alapító-elnök

      A sportot már elég kicsi koromban elkezdtem, általános iskolai éveimben Judo sportággal.

      Később a harcművészet más vonalán indultam el, 2012.-ben kezdtem Shihan Várszegi Rudolf Mesternél Aikidót tanulni, melyben 1.dan fokozatot értem el.

      Ezzel párhuzamosan a Kempo harcművészete is ötvöződött, mely a mai napig szerepet játszik az életemben.

      Gyermekem Ditchen Dániel 2008-ban szintén ezzel a sportággal kezdte a sportpályafutását, majd Aikido és ezt követte a Kempo.

      A Brazil Jiu Jitsu sporttal 2016.-ban ismerkedtem meg, mellyel a mai napig fejlesztem tudásom.

      2014.-ben megalapítottam a MyGym Sportegyesületet, közel 200 m2-en több féle küzdősport van jelen termeinkben.

      2018.-ban a 15. IKF. Kempo Világbajnokságon seniorként indultam, Knock Down versenyszámban 3.helyezést értem el.

      Én azt vallom, soha sem késő bármilyen sportágat kipróbálni, elsajátítani, tanulni………

       

       

       

  • THAI BOX

    THAI BOX

    Szászi Ferenc

    A RESPECT MUAY THAI vezetőedzője, FMS szakértő, a MyGym SE 4. khan fokozatú thaibox edzője. 1974-ben született Budapesten. Thaiföld nemzeti sportját, a ‘kilenc végtag művészete’-ként ismert Muay Thai-t tizenöt éves kora óta Szöllős Imre és Rehák György tanítványaként gyakorolta. Jelenleg is aktív versenyző, tíz éve thaibox edző, nyolc éve utánpótlás neveléssel is foglalkozik. 3-14 éves korosztályú gyerekek számára oktat thaiboxot a játékos formától a profi versenyzői szintig. A ringsport mellett az ősi autentikus Muay Thai vonalat is képviseli. A thaibox által kemény, kihívásokkal teli edzéseken hatékony önvédelmi rendszert ad tanítványai kezébe, képességek és adottságok maximális kihasználására ösztönöz. Célja az egészséges, aktív életmód és életrevaló szemléletmód kialakítása.

    Szászi Ferenc 4. khan

    RESPECT MUAY THAI
    +3670/772-7788
    szentendrethaibox@gmail.com

    • Szászi Ferenc

      11951753_905268946192897_7024724588522570824